جهان ناممکن
دربارۀ «فِراری» ساختۀ مایکل مان
دوستی و شاید هم یک آشیانه
مروری بر سینمای کلی رایکارت به بهانۀ «نمایش دادن»
وقت بازنشستگی نیست
دربارۀ به سوی فردایی روشن ساختۀ نانی مورتی
جای خالی چشمها
ایدههایی دربارهٔ «چشمهایت را ببند» ساختۀ ویکتور اریسه
خیره به جوانی سپریشده
دربارۀ «جوانی» ساختۀ وانگ بینگ
زنان در آستانۀ فروپاشی عصبی
دربارۀ «آناتومی یک سقوط» ساختۀ ژوستین تریه
شکُفتن
دربارۀ «استروید سیتی» ساختۀ وس اندرسون
دختران و پدران
«برادران لیلا» و مسئلۀ رئالیسم اجتماعی در سینمای ایران
از اعماق
دربارۀ «تصمیم جدایی» ساختۀ پارک چان-ووک
چیزهایی که نمیگوییم…
دربارۀ «خاطرات یک رابطۀ کوتاه» ساختۀ امانوئل موره
رقص اعتراض: بازیابی حافظۀ بدن در لحظۀ فراموشی
دربارۀ مستند «شبِ دانستن هیچ» ساختۀ پایال کاپادیا
تصاویر و فکرهای خانهبهدوش
دربارۀ «آشوب» ساختۀ سیریل شابلین
مادرم سینما
دربارۀ «خانوادۀ فیبلمن» ساختۀ استیون اسپیلبرگ
خر، خاطرات، و دستگاه شارژی
دربارۀ «ئیئو» ساختۀ یرژی اسکولیموفسکی
سه سر و چند قلب برای تعریف زمان حال
درباره فیلم تجربی «چندسَری در نُت ر» ساختۀ مایکل رابینسون
دیالکتیک نگاه: جنگ از چشم هوش مصنوعی
دربارۀ سینمای فلوران مارسی به بهانۀ «مستند هوش مصنوعی در جنگ»
آخرین باله
نگاهی به «تاپ گان: مَوریک» ساختۀ جوزف کوزینسکی
مؤلفانِ ویرانشهریْ کرونازده!
ابل فرارا و شان پرایس ویلیامز در قابِ «صفرها و یکها»
دگردیسیِ صورت
دربارۀ «فرانس» ساختۀ برونو دومُن
آغاز تباهی از کدام لحظه بود؟
نگاهی به «تب پتروف» ساختۀ کیریل سِرِبرِنیکوف
رفتارهای بیشرمانه
پل ورهوفن و «بندتا»یش
منطقۀ عدم تعین
دربارۀ «مموریا» ساختۀ آپیچاتپونگ ویراستاکول
سایۀ جنایت
دربارۀ «دستیار» ساختۀ کیتی گرین
از پنجره نگریستن و هیچ ندیدن!
نگاهی به «پدر» ساختۀ فلوریان زلر
آدرس اشتباه: انتخاب یا اجبار؟
دربارۀ «سرزمین خانهبهدوشان» ساختۀ کلویی ژائو
بانوی آبها
دربارۀ «باکرۀ ماه اوت» ساختۀ خُناس تروئبا
همین حالا، همان قاب
به بهانۀ «چیزهایی که میگوییم، کارهایی که میکنیم»
در اسارت زیبایی
نگاهی به «اقامت در کوهستان فوچون» ساختۀ گو شیائوگانگ
ایمان و ارادۀ یک سینماگر جوان
دربارۀ فیلمهای اُلیور لاکس، به بهانۀ «آتش خواهد آمد»
تصویر یا آنچه بر زبان نمیآید
دربارۀ فیلم تجربی «خاکستر سبز» ساختۀ پابلو ماتزولو